2017-03-13

害群之馬

講開的士司機,多年前有一次, 那時我還是全職爸爸, 每晚趕論文很少睡覺。有日帶住亞仔坐的士由鰂魚涌去太古城,個司機好似嫌路程太近, 一路用說話單單打打,行車時逢見燈位急煞停、轉彎時又急轉彎,我和囝囝在車廂內拋來拋去好驚。佢對我地好無禮貌、又嫌三歲的囝囝落車慢,好大聲罵他。
到了太古城,我忍無可忍,把囝囝安頓在行人道上較入的地方,大聲叫個司機的名字 (車內司機證有姓名),成條街都聽到嗰種音量,諗住同佢「隻抽」。
個司機好似有啲嚇親 , 沒好氣地出來問:「咩嘢事......?」我回頭望見囝囝的眼睛,忽然醒起其實自己同個司機一樣咁燥,心念一轉,打消了打他一頓的念頭:「無嘢啦!」。否則,歷史可能改寫。

No comments: