2014-09-05

驕陽似我

明珠台剛才播《驕陽似我》,結尾時羅賓威廉斯和麥迪文的一段經典對白,原本麥迪文是激動到講粗口的, 但明珠台卻將凡有粗口的說話和動作皆剪去,令該段本應是全片高潮的一幕變得完全不夠張力,麥迪文如何釋放內心的壓抑、達至對己真誠的過程也輕輕帶過了。

(麥迪文原本說的是"Don't fuck with me!" 即「你咪惹我」、「你唔好煩我」之類,根本不應照fuck 的字面解)

唉!什麼年代了?還有這種潔癖!WTF!



------------------------------------

羅賓威廉斯主演的《暴雨驕陽》啟發了無數人,他的口技出神入化。還不敢相信這位最愛的演員真的離世了。

2014-09-04

智能手機

幫囝囝包書時,唔覺意比囡囡攞咗我部智能手機玩。佢將螢幕解鎖圖形亂按一通,結果部手機封鎖咗一整晚,無論我等咗幾耐、拆電重開、重設Google 賬戶密碼、PIN碼按0000、1234等方法,都無法使用。心灰意冷、正準備Reset 部機清除所有資料之際,忽然記起自己之前設定咗嘅PIN碼,終於可進入系統。有驚無險。

所以真係唔應該比幼兒玩智能手機──唔駛美國兒科醫學會警告都知 :-)。